Måndag

2011-02-07 / 15:45:49

Jag skulle som vilja blogga mer än jag hinner(=prioriterar) men det blir inte. Idag är det iallafall måndag och Tilde har funnits hos oss i 4 veckor redan! Jag tjatar på om detta hela tiden men tiden går så gaaalet fort! Dagarna bara FLYGER förbi.

Efter lunch smet jag iväg och veckohandlade en full kundvagn på Ica MAXI, det är som skönt att handla själv. Fredrik jobbar endast onsdag denna vecka så vi lever lyxliv som vanligt. :)
BTW så hade han magsjuka i helgen och kunde inte alls jobba, och tur i oturen så började han spy ett par timmar efter att vi hade åkt till Överkalix. Och vi har då klarat oss.

Nu ska jag vara lite effektiv och ge mig på att dammtorka och dammsuga i sovrummet!


PUSS

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: