Skitnatt

2011-02-11 / 09:16:36
Huuuuuh... min teori om ersättning återstår att förbli ett frågetecken för igårkväll/natt så var prinsessan ARG och skrek, skrek och skrek. Hade jag fått ta hand om henne ensam så hade jag antagligen rullat in vagnen i garaget och lämnat henne där! Näää men i mina tankar iallafall.
Jag säger som Tana: Jag suger verkligen på att vara mamma på natten!
Och då är det ju verkligen tur att Fredrik är min klippa och har ett sånt bra tålamod.

Vi förstår inte riktigt vad som är fel... hon är inte gasig i magen och hon verkar inte ha ont i magen(men det är ju svårt att veta). Hon beter sig inte som när hon hade magknip förut.
Hon verkar inte hungrig men snuttar gärna.
Jag vet inte när hon somnade, allt är som i en dimma från natten då jag var så galet trött. Men hon somnade iallafall på pappas bröst till slut.

Nu ligger pappa och Tilde och sover och sen ska jag försöka sova senare.

Jag hade gärna velat gå på stan efter lunch. Vi har suttit hemma hela veckan nu efter magsjukan. En tur till Maxi är det enda jag har varit iväg på hela veckan... igår var det ju alldeles för kallt för att dra ut ungarna... men idag ser det ut att bli mildare och det är mulet så jag hoppas det är varmare än -20 iallafall efter lunch.

  

Kommentarer!
Postat av: Madde

Med Sixten hade vi en del sånna nätter, de är så frustrerande. Det som hjälpte oss var att gå omkring med honom i babybjörnen. Men för honom kan det kanske berott på magknip, fast som tur var så hände det bara nån natt här och där. Hoppas du får sova inatt. Allt blir så mycket lättare bara man får ha en bra natt ibland :)kram

Kommenterat - 2011-02-11 / 09:47:12  | URL - http://perssonmadelene.blogg.se/
Postat av: Ida

Hade hon sovit bra på dagen?

Harry hade sånna där skrik-kvällar när han sov för lite på dagen. Han var altså övertrött typ.

Han kunde ju vara vaken nästan hela dagen, och det känn inte nyttigt för en liten bäbis...

Kommenterat - 2011-02-11 / 11:44:18  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Tana

Vilda hade oxå nån sån där natt och då blir allt som en dimma som du sa. Hoppas det löser sig och visst är det skönt att ha en Fredrik som är lugn och tålmodig;)

Kommenterat - 2011-02-11 / 11:52:39  | URL - http://lifeoftana.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: