Det har går bra för mig... INTE

2011-03-06 / 11:32:17
Har varit sjuk från onsdagkväll till lördagkväll. Feber, lätt illamående och noll aptit. Men idag är jag normal och känner mig frisk! :)

Vi åkte till jouren igår då jag misstänkte att jag hade en infektion i kroppen(feber utan att vara förkyld what so ever) MEN det var fullt av folk i väntrummet som såg ut att ha suttit där LÄNGE... många satt och suckade och såg sådär lagom less ut. Så efter vi suttit i väntrummet i TVÅ minuter sa jag till Fredrik, äh vad fan vi ger det en dag till. Och tur var väl det, 250 "intjänade" kronor. ;)

Det finns mycket jag tänkt i mitt huvud att jag velat blogga men det har liksom inte hunnits med, när jag inte har tagit hand om barn så har jag legat däckad i sängen eller soffan.

Bjuder på bilder på mina hjärtan:




Dethär händer ALDRIG och måste självklart fångas på bild, Tuss har SOMNAT i babysittern ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: