Förra veckan

2011-03-21 / 14:03:48
Vi hade en riktigt bra vecka förra veckan... och det ser ut att bli en toppen-vecka även denna vecka. Vecka, vecka, vecka, vecka. :P

Hur som helst så ska jag fatta mig kort.
Vi har umgåtts med vänner och släkt, blivit bjudna på lunch 2 gånger, middag 1 gång samt bjudit på middag 1 gång. Vi har varit utomhus mycket i det fina vädret. Vi har kollat på (tv) superspännande hockeymatch som resulterade i semifinal för Luleå hockey. Vi(läs jag) har ätit massor för mycket godsaker och latat oss sådär lagom mycket.

Tilde har varit på läkarbesök och fått massor av beröm, sjukt stolt mamma. :D
Dom sa att hon var mycket stark i nacken och i kroppen och väldigt "med". Hon snicketisnackade, log och var på gott humör. 710g på 2 1/2 vecka. Nu är hon 59cm lång och väger 5400g. Min stora tjej! <3

Texas har blivit väldigt trotsig med allt vad det innebär! Ett par gånger om dagen så blir det grin, skrik och stamp i golvet(ibland kan jag inte låta bli att skratta lite i smyg)... han blir arg över väldigt VÄLDIGT löjliga saker. Som att jag inte ger honom mer yoghurt när han har halva skålen full t.ex... ;)

Idag har vi varit till Måttsundsbacken och åkt bob. :)

  
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: