Högskoleprovsresultatet

2007-11-21 / 19:31:12
Okej... i första inlägget som jag skrev i min blogg sa jag att jag skulle "blotta mig". Så nu gör jag det. Jag avslöjar här och nu mitt högskoleprovsresultat: 51/122, normerad poäng 0.6
Vilket skämt!

Och inte nog med det så fick jag tillbaka matteprovet som visade sig vara ett skämt det också! Ett svagt G.
Så just nu så känns det som att ett VG i matte C är utom räckhåll... men jag ger inte upp! Jag ska plugga hårt inför nationella provet som är 4 december! Jag ska ha VG i kursen!

Dagens...
känsla: likgiltighet, skiter i allt
middag: Älsklingen gnällde till sig MAXmat, men jag klagar inte ;)
nya pryl: Boken Alkemisten skriven av Paulo Coelho damp ner i brevinkastet idag
besök: Älsklingens brorsa
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: