Bebis-spya och en massa god mat

2007-10-15 / 16:45:06
Vi åkte hem till mor och far i Överkalix i helgen. På fredagen lagade jag middag, hemlagad hamburgertallrik a la Per Morberg(TV4+ Vad blir det för mat, han är GRYM) det tog 3 timmar att fixa ihop men det var värt det.

Min kära lilla supersöta brorson och hans mamma och pappa var också och hälsade på! Så det blev mycket gos med bebis! Och så en del spya också, han spydde på mig 5 gånger på en och samma dag haha!

Och jag kan ju inte förneka att min biologiska klocka tickade lite högre än vanligt! Min kropp skickar ständigt signaler till min hjärna och säger att det är dags för en bebis! Men det går inte, studier kommer först! Jag måste utbilda mig till något innan det är dax. Men visst längtar jag!

Annars var det väl som vanligt hemma hos päronen... Vi åt en massa mat!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: