Paniken kryper på

2007-10-29 / 16:16:48
Jag börjar känna en viss panik som växer sig starkare för var dag som går...

Det är en panik över att jag inte vet vad som kommer att hända mig när jag läst färdigt på komvux nu till jul...

Jag är tjänstledig från mitt fasta heltidsjobb som städerska.
Och jag kan ju säga att jag dör hellre än går tillbaka till det jobbet!!!

Om det inte vore för hur alla människor ser ner på städerskor så skulle det gå ann, tills jag hittade ett nytt jobb.
Men det är just det där hur man känner sig och hur folk behandlar en... att man skulle vara mindre värd. Jag klarar inte av det. Jag mådde mycket dåligt av mitt arbete, och att börja studera gjorde att jag blommade upp och började leva igen.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: