Hej hej

2008-04-28 / 21:16:32
Det gick problemfritt att jobba idag, tiden gick fort. Fredrik kom in till stan och bjöd mig på lunch på Dagobert... tack älskling!

Jag tror att det var en kille/karl på ett ställe jag jobbar på som stötte lite på mig idag... han verkade lite lätt intresserad tror jag. Oh boy, tänk om han bara visste hur UPPTAGEN jag är = väntar barn med min fästman. Haha!

Kollade nyss på Nytt läge på TV3... och jag tycker att det blev skitfult det inredaren gjorde! Herregud! Jag hade aldrig velat ha ett knallrött golv, en skriklimegrön vägg och en bänkskiva tagen direkt från 80talet. Nej tack!

Sov gott! Det ska jag göra nu.
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ok! Ja, jag har också tänkt göra ett ryck med utbildningen efter jag varit mammaledig, just nu går jag hemma. 50 % sjukskriven 50 % arbetslös. Är riktigt tråkigt kan jag lova! Någon aning om vad du vill bli?

Kommenterat - 2008-04-29 / 10:58:46  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: