Jag hade en gång en katt

2008-04-02 / 20:00:08

som hette Casper... Han är numera bortadopterad till mina föräldrar sen något år tillbaka. Men det var för hans eget bästa. Nu är han utekatt och trivs som fisken i vattnet, bättre det än hans förra liv som innekisse.

Pappa ringde idag och sa att han börjat sitta uppe på plåttaket och sola sig om dagarna, haha! Men hur tar han sig upp dit?! Jo, han knallar upp för en stege(med smala pinnar) som ingenting... och sen ner igen utan minsta problem. Han är också en jävel på att klättra i träd. Katter är beundransvärda djur måste jag säga. Och såå mysiga!

image209
Casper och jag gosar.

Kommentarer!
Postat av: emma

det är så enormt simpelt! ;) man laddar ner en valfri text på dafont.com, sen har jag använt den och bilden
i photoshop.

Kommenterat - 2008-04-03 / 19:16:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: