Uppdatering

2008-04-01 / 19:27:48
Söndag 30/3

En bra dag. Jag och Fredrik åkte på bibblo och kollade i inredningsböcker sedan var vi och kollade på bla golv och kakel på Storheden.

Åt godmiddag(fläskfile o pommes) och bakade drömtårta.

Var på bio med Veronica, Emma och Pär. SPIDERWICK, en film helt i min smak!



Måndag 31/3

En jättebra dag! Jag mådde bra hela dagen och det kändes helt gudomligt efter ca 1 och en halv månads illamående och extrem trötthet! Jag tror att det har släppt nu!!!

Första dagen på jobbet, gick förvånansvärt bra...

Har börjat få foglossningar(REDAN?!?)... Jag misstänkte att det var det men jag ringde och frågade svägerskan Elin för säkerhets skull och hon sa JAJEMÄN. När man får det såhär tidigt i graviditeten så kan man få en del besvär, men vi får hoppas att det inte blir så för jag vill verkligen jobba och inte vara sjukskriven!






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: