Valborgsmässoafton

2008-04-30 / 15:20:31
Vilken underbar dag! Solen strålar som aldrig förr och det är 15 grader varmt ute. Har för en stund sen suttit på balkongen och avnjutit en varm macka och ett glas chokladmjölk. *Mmmmm*

På ca en och en halv timme så bär det iväg till Ormberget... Vi ska grilla hamburgare och eventuellt spela årets första kubb!

Ha en jättebra eftermiddag/kväll allihopa! Det ska jag ha.
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ok, jag har inte heller ngn riktigt aning, kanske blir sjuksköterska, det får tiden utvisa :) Nu ska jag bara vara mamma ett tag! Jag är sjukskriven pga foglossning sedan v.6, en prommenad på 15 min sen kan jag inte gå på resten av dagen, så that´s it! ha en trevlig valborg! /Nathalie

Kommenterat - 2008-04-30 / 15:33:13  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: