Vårmässan

2008-04-25 / 18:00:15
Var inte så värst imponerad av mässan. Hittade ingenting att köpa, och fick ingen inspiration. Var inte alls mycket inredning att titta på... då får man då mycket mer inspiration och kolla i affärer och det kostar ingenting.

Vet någon när LAGERHAUS öppnar förresten?

Fredagkväll och jag sitter och väntar på besök. Fredrik är ute på en liten promenad i kvällssolen. Livet är härligt när det är helg och man får vara ledig i 2 hela dagar. Sen är det bara jobb i 3 dagar så är man ledig på torsdag igen. Underbart! Det bästa med att jobba är att man uppskattar sin ledighet så mycket mera än om man är ledig jämt.

Bakade snickerskaka igår som jag ska bjuda mina gäster på... det tackar dom garanterat inte nej till. Ska nog gå och sätta på lite te-vatten nu.

Ha en jättefin kväll!
Kommentarer!
Postat av: Josse

Nu vill jag oxå vara hemma o komma på fika! :) Bjuder in mig själv med andra ord! Längtar!

Kommenterat - 2008-04-25 / 18:41:49
Postat av: Karro

30 maj, har jag för mig! Har skrivit exakta datumet i ett tidigare inlägg, men minns ej riktigt...

Nu i Abisko! Imorgon blir det skoooooteeeer!!!

Ha det bra!

Kommenterat - 2008-04-25 / 20:48:03
Postat av: therre

Har hört att LH öppnar i maj iaf.

Kommenterat - 2008-04-25 / 23:56:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: