Nyårsafton

2008-12-31 / 11:41:52
Idag är det nyårsafton, det stormar som fan och knakar i hela huset.

Texas har haft en bra natt utan magont! Jag är så glad att dropparna hjälper och mitt lilla hjärta inte behöver lida. Han somnade kl 1(=vanlig tid) och sov till 5:45 innan det var dags för nattamålet och sen sov han vidare till 9:15, duktiga killen. Han har pruttat betydligt mindre sen han fick dropparna också.

Dagens planer
1. Åka till Storheden
2. Grava lax(till smörgåstårtan)
3. Göra dessert(Leilas vit choklad och apelsin semifreddo)
4. Göra mig och Texas nyårsfina
5. Fredrik kommer hem och vi åker till Boden och firar in det nya året




Kommentarer!
Postat av: lisa

Ja bröstpump är bra att ha:) jag köpte en för 550 kr, svin dyr men super bra ! Charlie sover´bra om nätterna, han somnar kring 11 tiden och sover 4 timmar innan han vill ha mat första gången.Vi kan sova till klockan 11 på morgonen i bland, men då ska han ju ha mat där emellan så man får ju inte sova mer än 4 timmar i sträck :)

Kommenterat - 2008-12-31 / 12:50:24  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: