Vill ni veta...

2008-12-03 / 18:15:44
... lite mer om mig? Klart ni vill!  =)




Tre saker jag gör när jag vaknar:

1. Ammar Texas
2. Pussar och kramar mina pojkar  
3. Äter frukost och kollar datorn

Tre saker jag måste ha under dagen:
1. Kärlek
2. Socker
3. Mat

Tre personlighetsdrag på mig:
1. Omtänksam
2. Sympatisk
3. Ivrig

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
1. Texas och Fredrik
2. Blogga + läsa bloggar
3. Baka + pyssla i huset 

Tre saker jag är rädd för:
1. Att något ska hända någon jag älskar
2. Släcka lampan när det är dags att sova och Fredrik är på jobbet
3. Köra bil när det är dåligt väglag, dålig sikt och dåligt väder

Något jag drömmer om:
1. Ekonomiskt oberoende
2. Resa
3. Fler barn

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: