5 dagar

2008-06-23 / 19:38:02
5 dagar kvar tills vi får börja flytta in i huset! Kan fortfarande inte tro att det är sant.

Helgen har varit jättebra! Vi har umgåtts, ätit god mat och fika, badat badtunna och bastu, spelat brännboll osv. Känner såhär i efterhand att jag inte skulle ha spelat brännboll för jag har ont och är stel i baksidan av låren efter att ha sprungit. Jaja försent att ångra sig nu.  ;)

Kollade precis på Unga mödrar och blir lite less på att dom röker hela tiden!!! En av mammorna är gravid och röker 30-40 cigg om dagen! Hur fan är man funtad om man VET att rökning på ett eller annat sätt skadar sitt barn och samtidigt bolmar på som en skortsten?!? Idioter!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Ja min midsommarhelg har varit alldeles underbar! (fast var tvungen att stiga upp 0600 lördag morgon, men det är en annan historia....)



Kul med brännboll! Det var allt längesen!

Jag brukar också snegla på det där programmet, och jag säger detsamma, de röker heeela tiden och ALLA verkar göra det också? Dumma danskar!



Yes, nu närmar sig flytten, spännande..... :)

Kommenterat - 2008-06-24 / 10:28:28  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: