Beslutsångest

2008-06-24 / 21:45:24
Jag och Fredrik var och tittade på tapeter idag och det finns ju HUR MYCKET SOM HELST att välja på! Jag vill ju väldigt gärna ha en lila-aktig fondvägg i vardagsrummet men Fredrik är väl inte så sugen på lila... Jag ÄLSKAR lila!
I sovrummet vill jag ha en lite mörkare turkos fondvägg, skulle bli hur snyggt som helst men Fredrik är inte riktigt med på noterna där heller...  =(      Skulle han få bestämma så skulle hela inredning gå i svart, vitt och grått... aptråkigt!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Haha, yepp finns flera tusen tapeter att välja mellan, bara att välja och vraka!



Hur är det, får ni nyckeln till helgen?

Kommenterat - 2008-06-25 / 09:15:07  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: