Sveriges nationaldag

2008-06-06 / 15:18:06
Det bästa med den här dagen är att man får vara ledig från jobbet. Lovely!

Jag och min kära har legat och myst i sängen lääänge på morgonen. Och sen när vi äntligen steg upp så har vi varit jätteduktiga! Städat och packat en massa! Börjar nästan kännas som att vi verkligen ska flytta... det är en sån overklig känsla att äntligen få flytta till ett hus, vi har drömt om det så länge. 3 veckor och 3 dagar kvar!  =)  Jippie!

Ikväll har vi blivit bjudna på Rhapsody in Rock av Mackan och Marie, Mackan hade kommit över några fribiljetter så det kommer att bli jätteroligt faktiskt! Så vid 18-tiden styr vi kosan mot Boden och nya Boden Arena.

Hur mår studenterna idag mån tro?
Kommentarer!
Postat av: Karro

Åh jag ville också på Rhapsody!! Hoppas ni får kul!



Vi har inte fått tillbaka tentan än, men tror nog att jag fick G iaf.

Kommenterat - 2008-06-06 / 16:02:09
Postat av: emma

perrans! bara en aning seg ;)

Kommenterat - 2008-06-06 / 17:08:57  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: bebisnoja.blogg.se

Tack så mycket!:) vilken härlig dag! Inga grav-krämpor?

Nej jag ör inte ett dugg rädd faktiskt, de kan ju sitt jobb:)

Kommenterat - 2008-06-06 / 17:36:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: