Ensammen hemma

2008-05-06 / 21:18:15

Älsklingen är bortrest hela veckan... han åkte tidigt igår morse och kommer inte hem förrän på fredagkväll. Men det har ändå gått ganska bra hittills att vara själv så jag ska nog överleva... Han är i soliga Halmstad på någon kurs med jobbet.


Har precis tagit en kvällsfika bestående av en kopp grönt te och min underbart goda kolibrikaka(med smak av banan, ananas och kokos). *Mmmm*
image221

 
Köpte ett par baggyjeans förra veckan... LOVE THEM!
image222



Dags att kolla vidare på Desperate Housewives... spännande idag!

Kommentarer!
Postat av: emma

grattis till pokervinsten! det var på tiden du fick lite flyt tillbaka. tack för kakan, den var jätte god! du kan ju höra av dig om du vill att vi ska käka middag tillsammans någon dag.

Kommenterat - 2008-05-06 / 22:29:55  | URL - http://emmizch.blogg.se
Postat av: Nathalie

Den har 4 hjul och väger typ 11-12 kg, superlätt! Det var mycket därför jag föll för den! Ingen aning om vad man egentligen ska ha, köpte bara den som kändes smidigast och lättast :P Ett hus? åh, jag vill också ha!

Kommenterat - 2008-05-07 / 07:28:11  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Postat av: Aro

Oh shit va god den där kakan var, god i vanlig ordning.

Kommenterat - 2008-05-08 / 10:26:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: