Full rulle hela helgen

2008-05-04 / 19:28:02
Vilken bra helg jag har haft! Vädret har varit underbart och vi har mest varit ute på vift hela helgen. Så ni får ursäkta om det inte funnits utrymme till att blogga. Men här kommer iallafall en kort uppdatering:

Lördag:
Morgonmys i sängen... lääänge. Man måste passa på när man är ledig. =)
Sen åkte vi en sväng till Hertsön där vi kollade på storebror Kenneths nya hus och lillasysters nya lägenhet. Hos storebror håller dom på att renovera köket och lite annat innan dom flyttar in på riktigt så mamma och pappa var där och hjälpte till.
Lillasyster Emma, Pär och storasyster Veronica har skaffat en trea tillsammans så dom höll på att packa upp kartonger. Jättefin lägenhet faktiskt... dom har fått alla rum nytapetserade och allt. Inte dåligt.
Sen gick jag och Fredrik på stan en sväng och kollade lite på skor men hittade dock inga som föll oss i smaken.
På kvällen kom Aro och Karro förbi och hälsade på. Trevligt.

Söndag:
Kalas hos moster Ninni som fyller 44 idag.
Sedan bar det iväg till Hertsön där vi var förbi till Emma och hämtade lite banankartonger(snart dags att börja packa).
Åkte till Kenneth och käkade familjepizza med "byggarbetarna".
Åkte till Kvantum och handlade kött och potatissallad.
Hämtade upp Aro och Karro och åkte till Ormberget och grillade. Men det började bli kallt efter ett tag så då åkte vi hem till dom och drack kaffe efter att vi ätit.
Sen hämtade vi utemöbler som vi köpt av min moster Monica. Stort bord och 8 stolar i mörkblå plast som vi ska ha på altanen i huset. Perfekt.

Nu har vi precis kommit hem och jag är helt slut efter denhär dagen... så dags att bara vila och ta det lungt.
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Oj vad mysigt! Jag blev sittande med Magnus och hans vänner efter att vi ätit, men det var trevligt det med :) Nej, gud i himmlen! Inget hus här. vi har lägenhet, fast på bottenvåningen så vi har en liten baksida här jag brukar peta på med :)

Kommenterat - 2008-05-04 / 20:10:47  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ok, på landet? jesus!vart då? :) Bebiskläder i massor, ha ha, börjar vara en hel drös nu, men mer vill jag ha. ha ha, dock kanske i större storlekar, annars hinner den lille förmodligen växa ur kläderna innan den har hunnit använda dom :)

Kommenterat - 2008-05-06 / 17:33:06  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: