Halloj

2008-05-21 / 20:11:42
Inte så mycket nytt här inte... har mest varit som vanligt den senaste tiden. Det känns som att jag bara går och väntar på allt det roliga som ska komma. Flytta till huset, inreda, sommaren och bebisen.
 
Var iallafall och köpte Leila Lindholms nya kokbok a piece of cake till mamma i morsdagspresent. Jag är ett stort fan av Leila, och jag älskar hennes program Leila bakar. Hon är min stora idol just nu. Hade velat ha boken själv men det får bli en annan gång.

Nu dags för daimglass och frusna män. Ha det!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh, nej jag har faktiskt inte varit dit alls! Måste väl ta sig en tur dit :-) Jaha, inte något alls än? Jag har spridit ut allt här o där så det slapp bli så hemskt dyrt. Tur man slapp vagnen iaf! Har du funderat något på vad det blir? :)

Kommenterat - 2008-05-22 / 11:54:59  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: