Kalas

2008-05-14 / 22:01:59
Har varit på kalas idag! Fredriks mamma fyller 51år så vi har varit på middag och tårta. Mycket gott, det är alltid lika lyxigt att bli bjuden på middag.  =)

Fredrik ringde till mäklaren idag och frågade om vilket datum vi kunde flytta in i huset och det visade sig att vi inte kan flytta in förrän 30 juni som det var sagt från början... *suck*
Jag trodde verkligen att vi skulle få flytta in tidigare eftersom dom som bor där nu skulle få barn i juni och man tar ju för givet att dom skulle ha flyttat färdigt och slagit sig till ro innan bebisen kommer men nää, dom flyttar mitt i..... faaan. Nu måste vi bo i lägenhet halva sommaren... jag vill INTE.
Det enda positiva med det hela är att vi inte har någon hyra eller amortering att betala i juni månad så då får man sparat undan en massa pengar, och pengar behövs ju alltid. Så det är ju bra.

Har stigit upp kl 05:40 idag och jag är inte trött ännu... konstigt konstigt. Men måste nog ändå göra ett försök att sova nu.

God natt mina bloggvänner!  =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: