Ljuvlig doft

2008-05-19 / 21:07:43
Har bakat fiberbröd nu ikväll och det doftar så härligt i hela lägenheten. *Mmm* Ska ta mig ett smakprov strax.

Det gick ganska segt att jobba idag för det började knaka i fogarna(foglossningar) framåt lunch... och då är det ganska jobbigt att stå och gå men man är ju som ändå tvungen att fortsätta jobba. Får jag lika mycket besvär med foglossningar som jag hade för 2 månader sen så kommer jag bli tvungen sjukskrivas 25-50%, för det var nästintill olidligt där ett tag då jag jobbade... Det gick bra nån timme på morgonen men sen kom foglossningarna. Samma sak varje dag, men jag kämpade på och som tur är så har jag sluppit foglossningar i ca 2 månader nu. Men jag hoppas att jag kan fortsätta jobba heltid så jag får in så mycket pengar som möjligt.


Kommentarer!
Postat av: Karro

Åh vad gott med bröd! Du får gärna komma hit med lite... ;) Hihi.

Jag var till killerqueen, jag bad Jannice göra som hon ville och det blev resultatet! Riktigt nice, är hur nöjd som helst!

Kommenterat - 2008-05-19 / 21:48:19  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, vilken tur du har isåfall ;-)

Och duktig är du! Baka bröd? hah :) Min samo tyckte jag skulle göra det häromdagen, det resulterade i en sockerkaka istället!



Jo,du,foglossning är skit rent ut sagt, min sjukskrivning går ut den sista så ska till doktorn och förhoppningsvis blir jag då sjukskriven på heltid fram tills plutten kommer ut. JAg klarar knappt att gå vissa dagar, känns olidligt! Hoppas det går bättre för dig, att du klarar jobba. Man blir lätt tokig av att sitta hemma. Tro mina ord!



Kram/n

Kommenterat - 2008-05-20 / 11:20:43  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Karro

Tack tack! Och inga blommor fick man idag heller.... morr Undrar när man får sina blommor? När fick du av Barre sist?

Kommenterat - 2008-05-20 / 18:51:50  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Karro

Men va fan... dålig stil! Jag försöker också påpeka lite men inte händer det nåt. Suck...

Kommenterat - 2008-05-20 / 20:14:06  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: