Sommar!

2008-05-24 / 10:28:58
Var precis ut en sväng och tusan vad skönt det är ute idag!  =)
Måste absolut ta mig ut på en promenad senare idag... men just nu så håller jag på att baka ihop en ÄKTA pizzadeg. Den ska först jäsa ett bra tag och sedan ligga i kylen i 5 timmar under en blöt bakduk. Låter kanske jobbigt men den klarar ju sig själv och den hade fått bästa betyget av ALLA som provat receptet på sidan jag tog det ifrån så det måste ju vara värt det!  ;)

Fredrik kom hem från jobbet på morron men åkte ganska snabbt iväg igen... han och några till ska till min favoritsjö Djuptjärn i Boden och dyka! Men jag kan inte följa med för man får inte dyka när man har bebis i magen.  :(
Men nästa sommar då är det MIN tur att få dyka och Fredriks tur att sitta på land med lill*n.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: