Ultraljud

2008-05-13 / 19:54:27
Igår var jag och Fredrik på vårat första ultraljud... det var en helt underbar upplevelse! Vi fick äntligen se vårat lilla hjärta och h*n var så fin! Läkarna sa att bebisen var jättefin och att allt såg bra ut, det har jag hela tiden kännt på mig men det var skönt att få det bekäftat.

Först låg den och sov men efter ett tag vaknade den och började busa! Och inte ville den vara med på bild heller haha!Det var helt fantastiskt att se den röra på sig... åhh jag är så obeskrivligt lycklig. Har aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv!
Det visade sig att jag var två veckor längre gången än beräknat så idag är jag i v.20(19+3) och fått det nya datumet för ankomst den 3 Oktober.

Jag älskar min lilla bebis så så mycket!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Nä men åh så underbart! :) Man kan ju själv inte förstå hur det känns för er, man kan bara ana.. Skönt att höra att allt var väl med den lille.

Och ja, nu får det vara slut med hagel och kyla!

Kommenterat - 2008-05-13 / 22:00:16  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åh gud vad roligt att ni fått vara på ultraljud! Visst är det en underbar upplevelse? :-) Jag ska ju göra ett nytt i v. 32 och kan knappast bärga mig!

Trevligt med myshelg!
Vi gjorde inte så mycket alls, hälsade på Magnus syster m. familj och försökte vara ute så gott det gick med hundarna, men det blåste ju så fruktansvärt så jag höll inte på att bli klok! Ursch :(

Snöat idag dessutom, vad är det egentligen för årstid? ha ha :)

Kommenterat - 2008-05-14 / 12:27:41  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Postat av: josse

åhhh ja har väntat på det här inlägget såå länge, o försökt nå fredrik via msn mn han svarar juh aldrig:( skäll på honom! pussa mamma från mig ikväll! Puss

Kommenterat - 2008-05-14 / 17:49:02
Postat av: Nathalie

Ha ha, tufft med rosa ju! :) Jag får se vad det blir innan det är färdigt, jag har ju beslutsångest vad gäller allt och då menar jag precis allt! ha ha

Kommenterat - 2008-05-14 / 22:01:31  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: