Hopp & studs

2009-11-02 / 21:36:42
Nu är jag precis hemkommen från ett härligt aerobics-pass, eller hopp & studs som jag kallar det. ;)

Tidigare idag var jag på make up-lektion på FACE och bokstavligt talat tömde plånboken! Bra smink är inte billigt... det är sjukt dyrt. Jag köpte 5 produkter och då försökte jag verkligen köpa så lite som möjligt. Sen får jag komplettera med smink från Kicks, H&M eller Åhlens. Jag har tyvärr inget annat val för jag heter inte Anka i efternamn.

Annars packas det för fullt. Vi har packat nästan alla Texas och Fredriks grejer så nu är det "bara" mina grejer kvar.
Kontrollvägt har vi också så vi inte får någon otrevlig överraskning på flygplatsen.

Nu måste jag klura vidare på vad jag ska ha för outfits på kvällarna.

4 dagar kvar nu, resfebern är ett faktum.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: