Jag ligger efter...

2009-11-30 / 11:21:33

... en aning med bloggandet(eller typ allt egentligen) men jag ska försöka komma ikapp lite idag!

Jag börjar med att berätta om helgen innan jag hoppar tillbaka till resan(där har jag ju knappt börjat ännu).

På fredagen hade jag tjejkväll med bild-visning här hemma, grabbarna åkte iväg till Björks och sov över hos farmor och farfar.


Ego-bild med äckligt bruna ben, I know you hate me! ;D


Vi hade knytis och åt en MASSA gott! Chips, ostbollar, torkat kött, räkor, aioli, bröd, avocado, chokladtårta med grädde, frukt, glögg, grönsaker med dipp och after eight.


Hela gänget minus Marie som fotar.


Sneakpeek på köket som ALDRIG blir färdigt


Soppa DRACK ÖL!!!


Bildvisning


Gåvor


Fin bukett av Cecilia

TACK så mycket för en jättetrevlig kväll tjejer! =D

 

Kommentarer!
Postat av: Karolina

Ja du och Barre har verkligen blivit bruna!! Och skillnad ser man speciellt när du sitter bland dina bleka mamma-kompisar :) (hihi, förlåt alla mamma-kompisar...)



Kommenterat - 2009-11-30 / 11:41:23  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fint kök blir det !



Ni verkar ha haft en helmysig kväll och ja, du har äckligt bruna ben haha :)AVIS !Jag har iaf kommit igång med solandet efter att sett på dina foton ;)



och what. Soppa dracl ÖL? ingen vanlig syn :D

Kommenterat - 2009-11-30 / 14:54:59  | URL - http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Aro

Håller med min sambo. Kan tillägga att kaklet blev ju riktigt snyggt!

Kommenterat - 2009-11-30 / 15:12:27
Postat av: Sara

Ja, nu får du blogga ikapp om bröllop mm. Nyfiken ju.. :)



Och jag har nog inte presenterat mig, har följt dig under 1 1/2 år men knappt aldrig kommenterat. Ramlade in här från Marie(rudies) nån gång för länge sen..

Kommenterat - 2009-11-30 / 16:24:10  | URL - http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Lotta & Joel

Jodu...brun hade man gärna velat kunna bli ;)...

Kommenterat - 2009-11-30 / 19:34:59  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: