Torsdagkväll

2010-04-29 / 20:45:55

Nu har jag precis smetat glasyr på min nybakta morotskaka, jag var ju tvungen att prova min nya fina långpanna. ;) Så imorgon ska jag bjuda kollegorna på lite gofika. Det kan behövas som tröst eftersom vi jobbar HEL dag imorgon på självaste Valborgsmässoafton, inga halvdagar för oss inte. :/

Texas har varit febrig idag och när jag kom hem så låg han i min famn i 20 minuter, sen åt vi middag och efter det låg han och vilade i min famn 1 timme. Hängig och varm... men det var väldigt väldigt mysigt. <3 Hoppas han blir lite piggare till imorgon.

Det har varit en jobbig arbetsvecka och jag längtar som fan efter min lyxiga 3-dagarshelg!

Lev och må

Kommentarer!
Postat av: ida

Ja, jag har vårstädat lite i bloggen =)

Hoppas Texas får må lite bättre i morgon!

Kommenterat - 2010-04-29 / 21:30:14  | URL - http://idassida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: