VAB

2010-04-22 / 19:53:03
Texas är förkyld så han har fått vara hemma från dagis i veckan. Imorgon ska jag vabba så man kan väl säga att jag har tagit helg nu. ;)
Ska bli så mysigt att få ta hand om min lilla pojke... kramas, läsa böcker och dricka festis hela dagen. <3

På lördag är det loppis som gäller... för en stund sedan så gick jag igenom lite bebiskläder och fick ihop lite mer än en halv flyttkartong. Sen så har jag en massa mattor, lampor, gardiner, krukor och skrot så kom och KÖÖÖP på lördag i Arcushallen! :D
Imorgonkväll ska jag dit och ställa iordning, då får jag ett litet hum om hur mycket grejer jag har skrapat ihop. Kanske blir det att gräva fram ytterligare lite till?




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: