Aj

2010-09-12 / 10:09:05
Igår var en smärtsam dag... förutom min foglossning så hade jag ett tryck i mellangärdet som gjorde att det kändes lite tungt att andas. Sen har jag en nerv som kommit i kläm(mest troligt) i ryggen som gör att jag har konstant ONT på en punkt på ryggen... precis som förra graviditeten, på precis samma plats, jag trodde jag skulle få slippa den skiten denna gång. :/

På kvällen kände jag mig helt TRASIG, det spelade inte någon roll hur jag satt eller låg... jobbigt var det!

Nog om det... nu har jag fått gnälla av mig lite. ;)

Annars var det en mycket bra dag igår. Familjen gick på stan, lunchade på Mat & Prat och gick på Kulturens Hus och förtidsröstade. Sen en sväng på Kvantum innan vi åkte hem och vilade. Städade lite och sen fick vi finbesök av Emma, Dennis och Johanna. Vi käkade chevapchichi med yoghurtdressing och grönsaker i pitabröd och låg sen i soffan och surrade resten av kvällen. Mycket trevligt! :)
Besöket hade "bara" med sig 2KG godis som vi mumsade på... det är ju tur att dom inte är snåla. :P

I övrigt har min lilla solstråle varit utbytt till ett monster hela denna vecka. Grinat och skrikit åt ALLT, grinat och skrikit efter tutte mest hela tiden(och hälften av gångerna har han fått den för jag orkar inte, inte när jag är ensam iallafall) osv. Han har tagit minst ett steg tillbaka i utvecklingen... slutat tala om när han har bajsat, låter määääääh(gnäll) när han vill ha t.ex mer mjölk istället för att säga mer mjölk eller mera och peka på mjölken som han brukar.
Allt detta beror med största sannolikhet på minst 2 nya kindtänder. Han har varit lös i magen från och till, lite snorig men absolut inte sjuk och så lyser det VITT under tandköttet på 2 ställen. Men jag förstår... det måste vara sjukt jobbigt när kindtänderna ska pressas fram. Men nu är det inte många tänder kvar(3-4st?) så är munnen full.
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

Åhh...har aldrig tänkt på att det kan vara nya tänder... har varit hemma med Joel hela veckan så en förkyld kille som inte varit på topp och fortfarande är han ibland som helt förbytt - tål ingenting och blir sur och arg på direkten... måste kolla i munnen när han vaknar :) Förövrigt hoppas jag att du börjar må bättre sen...!! Kram

Kommenterat - 2010-09-12 / 10:48:12  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas tänderna kommer upp snart å t att Texas blir på bättre humör!



Var på fredagen till läkaren med S igen... Det var då oförändrat... Blodstatusen visade för många eller för få vita blodkroppar vilket är vanligt om man har virus... Så det lutade åt det. Bestämde att vi skulle avvakta helgen å sen blev vi inbokade på måndag igen. Men nu verkar det ha släppt! Ingen feber sen natten till fredag! SKÖNT! Så jag avbokar morgondagens besök!

Kommenterat - 2010-09-12 / 17:10:28  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Marie

Kämpa på =)

Kommenterat - 2010-09-12 / 20:05:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: