Julafton

2010-09-02 / 20:20:56

Det känns som Julafton för soffan kom idag! :D Just i detta nu håller min kära på att skruva så svetten rinner, jag själv är inte mycket till hjälp då mina fogar är ajajaj så jag tittar på. :P Men det ser ut att bli skiiitbra!

Idag har jag haft finbesök på lunch och fika, trevligt som alltid. Jag slängde ihop en kycklingwok i sötsursås. Mums!

Imorgon bär det av till stugan där vi ska njuta av livet, äta god mat och pilla navelludd. Blir nog sista svängen innan mamma och pappa "flyttar hem" igen.

Annars kan jag berätta att Texas är i någon sort period där han håller på att sluta sova på dagen. Vissa dagar vill han sova och andra dagar inte. Han har varit på dagis 3 dagar denna vecka och bara sovit en gång. Hemma har han inte sovit lunch heller. Men det känns ändå helt okej... skönt som tusan att slippa passa sovtid på dagen om man ska iväg och göra något, och så sover han längre på natten då han inte sover på dagen.
Sen kan man ju ibland sakna PAUSEN man får med barn som sover lunch, men man vänjer sig nog. Det blir ändå bättre såhär.






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: