Storkille-säng

2010-09-22 / 13:49:38





Det var en stolt kille som hjälpte till att skruva ihop sin säng på måndag förmiddag. Snälla Mackan och Marie köpte sängen åt oss när dom var på IKEA i söndags, tack tack! :)

Första natten gick otroligt bra! Vi gick och la honom och han somnade som en stock, utan att röra en fena. Sen sov han gott hela natten. Duktiga storkillen. :)

Natt nr 2 så var det en massa spring. Han klev upp och tassade ut till oss i vardagsrummet... med största smajlet på läpparna var gång. Han var ju bara för söt så man kunde ju omöjligt bli arg på honom. Det slutade med att han somnade på soffan medans Fredrik och Tobbe satt och såg hockey. Men nog förstår jag honom... det måste ju vara jättebusigt och spännande att tassa upp ur sängen när man kan. ;) Vi tar nya tag ikväll.

Kommentarer!
Postat av: Emma

Ja det var den jag menade men hade glömt vad den kostade då den inte fanns kvar på stadiums hemsida, så jag chansade på 299 :)



Milla surrade för fullt om "sova hakkas" när vi kom hem och jag fattade ingenting förrän jag förstod att hon menade att hon hade sovit hos Texas :P Tackk för idag!

Kommenterat - 2010-09-22 / 14:02:35  | URL - http://solouniko.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: