Tick tack

2010-09-30 / 10:48:51

Jisses vad det tickar förbi dagar här i babytickern till vänster! Nyss var det 115 dagar kvar... Tiden går FORT.

Idag är Fredrik på jobbet och Texas är på dagis. Jag roar mig med att baka, har precis satt in en mazarinkaka i ugnen. Nytt recept så det ska bli spännande att smaka på den sen. :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra av resten av dagen... huset är hyfsat rent kanske att jag dammtorkar lite och städar toaletten. All denna fritid *pust* ;)

Har bokat tid till frisören på tisdag och då ska barret klippas och slingas, det behövs VERKLIGEN. Funderar på att skaffa en liten lugg igen, som på bilden nedan.




Kommentarer!
Postat av: Ann-helen

Grattis grattis först av allt kul att du har börjat blogga igen,snygg sida.Sen att det är på gång en liten syster/bror till Texas härligt.Hoppas att du får njuta riktigt mycket av tiden framför dej nu innan det är dax.Va gullig Texas är men det har han väl av sin mor eller hur.Sköt om dej.

Kommenterat - 2010-09-30 / 18:16:49
Postat av: Anonym

sonen ser ut att vara i behov av frisör också

Kommenterat - 2010-10-05 / 21:21:08
Postat av: Anonym

sonen ser ut att vara i behov av frisör också

Kommenterat - 2010-10-05 / 21:21:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: