God morgon

2011-01-03 / 07:33:46
Börjar dagen med lätt illamående vid frukost, mycket roligt... fick i mig en halv macka, te och en massa Proviva mango(sjukt gott) iallafall.

Det är januari år 2011 och som ni säkert förstår så är det svårt att tänka på annat än bebis och förlossning. Det är ju sjukt nära nu, kan väl egentligen hända när som helst... I wish!

8 dagar till BF och 10 dagar till mitt gissningsdatum. Känns som en halv evighet just nu. Jag behöver roa mig med något! Tänkte tanken att åka på IKEA men jag vet inte om min kropp är så sugen på det... och inte min man heller för den delen, har inte frågat honom men jag känner honom så pass väl att jag inte behöver fråga för att veta vad han tycker. ;)

Fredrik jobbar bara onsdag denna vecka så det ska bli såå skönt att ha honom hemma. Har inga planer alls denna vecka förutom eventuella middagsgäster på torsdag.

Idag ska vi iallafall ta fram spjälsängen och möblera om lite i vårat sovrum, det börjar väl bli på tiden. Och min BB-väska är ju inte packad heller...

Puss och kram
Kommentarer!
Postat av: Marie

Åh jag mådde också illa i slutet. Då kommenterade alla att de också gjorde det dagarna innan förlossningen startade, så jag säger detsamma. Nog för att min förlossning aldrig startade överhuvudtaget typ, men jag tror inte det är sånt du vill läsa just nu. ;)



Enligt mina beräkningar ska du ju ha barn imorrn så jag står fast vid min första kommentar. ;) Nu kommer bebisen!

Kommenterat - 2011-01-03 / 08:03:42  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: