Lycka

2011-01-12 / 22:11:45
Vi mår väldigt bra och njuter av vårat nya liv och våran dotter. Lycka och kärlek fyller mitt hjärta till bredden och lite till... att få barn är det mest fantastiska du kan vara med om, om du frågar mig.

Sessan sköter sig exemplariskt. Sover, äter och bajsar. :) Hennes dygnsrytm är väl kanske inte lika fullt så exemplarisk men vad gör väl det? Det löser sig med tiden. Bara att acceptera och försöka sova en stund på dagen. Natt nr 1 somnade hon efter 2 och natt nr 2 somnade hon efter 4. Jag räknar med att nattvaka ännu en natt.

Hon är en jäkel på att suga och idag har mjölken runnit till ordentligt så jag känner mig som Dolly Parton. ;)
Amningen fungerar jättebra!

Storebror beter sig precis som jag trodde att han skulle... han är väldigt snäll mot sin syster och är sådär lite lagom intresserad. Ibland smyger sig svartsjukan på och han kan säga -flytta/bort bebis när hon ligger i min eller pappas famn och vill då komma upp själv. Men jag förstår honom helt och hållet! Det kan inte vara helt lätt att dela med sig av mamma och pappa när man har haft dom för sig själv hela livet.
Ibland blir jag lite ledsen när jag tänker på det... men han kommer att vänja sig. Älskade fina fina storebror! <3


Kommentarer!
Postat av: Faster Josefine

Fasters små <3 <3. Längtar så himla mycket efter er! Puss

Kommenterat - 2011-01-12 / 22:39:18
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

STORT GRATTIS!

Kommenterat - 2011-01-13 / 03:58:34  | URL - http://www.thistakes.com/
Postat av: Emmy



Stort Grattis!!!!

Kommenterat - 2011-01-13 / 09:27:46  | URL - http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Fin bild på syskonen :)...

Kommenterat - 2011-01-13 / 19:55:04  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men såfin bild!!! Sötisar! Första veckan var William vaken typ helanätterna men sen har han sovit jättebra! Hoppas det blir lika för er!

Kommenterat - 2011-01-14 / 08:13:52  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: