Mage och tuttar

2011-01-13 / 14:31:08

36 timmar efter förlossningen är stormagen ett minne blott.

Jag känner mig väldigt hel i kroppen! Har inte nå ont alls förutom i mina sprängfyllda tuttar! Dom är som bowlingklot!
Avslaget avtog väldigt fort och är nu bara som vanlig mens(fast ännu mindre). Jag har INTE NÅ ont mellan benen(blev inte sydd nå denna gång). Det är ändå helt fantastiskt vad FORT kroppen kan läka ihop! WOW!

Måste kolla vågen... 65kg stannade den på, så 7-8 kilo ska bort innan jag är nere på ursprungsvikten. Fast nu väger väl varje bröst iofs 3kg/styck! :P 

Flera gånger om dagen inser jag hur SKÖNT det är att vara ogravid. Det går så lätt att böja sig ner, studsa i och ur sängen, sitta vid matbordet som en hösäck och äta mat, gå och kissa väldigt sällan osv osv.

Nu väntar jag på att Tilde-älsklingen ska vakna... dels för att jag vill att hon ska amma men mest för att jag saknar henne sååå! <3 <3 <3 Vad jag älskar dig Tilde!
Kommentarer!
Postat av: Marie

Det finns ingen gång man uppskattar så mycket att vara ogravid som efter att man just varit det i nio månader. ;)

Kommenterat - 2011-01-13 / 15:21:28  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Sofia

My god, du ser ju helt vältränad ut bara dagar efter ha klämt ut bebis!

Måste säga att jag saknar mina bowlingklot ganska mycket ibland... men inte hur ont de gjorde;D

Kommenterat - 2011-01-13 / 16:50:19  | URL - http://thedream.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: