Dan före dopparedan!

2007-12-23 / 13:22:32
Oj vad jag längtar till julafton! Jag känner mig som ett litet barn... kommer jag att kunna sova inatt?

Helgen har varit bra! I fredags var det Fredriks födelsedag! Jag hade bakat en prinsesstårta kvällen före... men dagen efter när jag kollade i kylskåpet upptäckte jag att jag hade använt en 1 vecka gammal grädde i tårtan, för den nya grädden stod kvar i kylen... så jag fick slänga tårtan! Jag kunde inte annat än att skratta! Jag ringde till mamma och berättade om vad som hade hänt och snäll som hon är sa hon att hon kunde köpa en tårta till oss för dom skulle ändå komma senare. Så det var ju bra! Vilken räddare i nöden!

Sen hände en tråkig sak den dagen också... min lillasyster Elin, 14 år blev misshandlad av en lärare! Fan vilken idiot!!! Läs mer om det på syster Emmas blogg: http://emmizch.blogg.se/1198323770_igr.html

Igår(lördag) var vi på Storheden en sväng och handlade lite mat. Sen gjorde vi hemmagjord pizza till middag. Supergott! På kvällen åkte vi till Aro och Karro och fikade, spelade spel och hade det trevligt! Fredrik drack en massa öl och blev rätt full faktiskt! Men det var kul... han blir inte full så ofta, haha!

Idag är Fredrik lite bakis så han ligger och sover nu... ska väcka honom på en stund, för vi måste iväg och köpa lite grejer.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: