IDOL 2007

2007-12-07 / 23:09:45
Marie vann! Jag hejade på henne och jag trodde verkligen att hon skulle vinna! Vinnarlåten passade henne som handen i handsken. Och tårarna var nära när Marie sjöng, det kan jag inte förneka...
Men visst är också Amanda en grym artist! Vilket scenspråk! Jag hejade på henne i början av IDOL. Och brukar det inte vara så att det går bättre för 2:an när det gäller IDOL? Den som lever får se.

Jag har druckit 3 goda drinkar ikväll och känner inte för att gå och sova... jag vill festa hela natten lång!!! Men så blir det inte... synd! Måste få någon kompis med mig och gå på krogen någon helg! Och shakea loss!
Kommentarer!
Postat av: Karro

tyckte det var rätt coolt med såndär genomskinlig text :) Lite svårare att lsäa för sådana otekniska personer :) hehe.

Kommenterat - 2007-12-07 / 23:30:28  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: