Elände

2007-11-16 / 23:56:14

Mellan kl 13:00-16:20 idag var det bara eländes elände.

Kl 13:00 var det matteprov och jag var väl förberedd. Trodde jag. Men så var inte fallet så provet gick ju inte alls bra.
Efter det så skulle jag köra till ICA och handla, då hade förardörren frusit så jag fick krypa in från passagerarsidan.

När jag var på parkeringen på ICA så hade båda framdörrarna frusit, så jag fick kräla bak i baksätet och ta mig ut den vägen. Och det är lite av en akrobatisk övning när man har en golf.

På ICA var det sjukt mycket folk, och jag börjar koka när jag inte kommer fram med vagnen för att folk ska stå och surra och sega mitt i dom smala gångarna. Djupt andetag.

På vägen hem(efter att ha krälat in från baksätet) så var det sjukt mycket trafik, och då börjar jag också koka, har lite roadrage.

Nu har jag fått avreagera mig lite.






Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vad jobbigt att provet inte gick som väntat!!!!! Grrr... Men vänta till resultatet, kanske är bättre ändå! :)

Och det där med dörrarna som frusit var ju bara såå kul! Haha, hade velat se det ;)

Thanks förresten, ska försöka skriva mer blogg.

Kommenterat - 2007-11-19 / 11:09:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: