Framtidsplaner

2007-11-15 / 10:19:08
Jag har nog bestämt mig för vad jag ska göra till våren... det blir nog att läsa en termin till på komvux och hoppas att man kommer in på KY-utbildningen i april. Jag gör allt för att slippa gå tillbaka till mitt gamla jobb! Och då skiter jag i att mitt lån på CSN bara växer och växer, det är ändå värt det!

Idag så vräker snön ner över Luleå, och jag har svårt att tro att det kan bli bättre än så här! Det är så underbart vackert och härligt med mycket snö!

Idag är det mattelektion kl 12:50, sen kanske jag borde gå på stan och kolla ut lite kläder till dopet som är på lördag. En klänning kanske?
Kommentarer!
Postat av: Karro

Jag visste inte att du skrev blogg! Kul :) Kolla gärna in min också, hihi..

Kommenterat - 2007-11-16 / 10:23:45  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: