Vacker vinterdag

2007-11-28 / 12:46:12
Fast en aning kallt, men bara man klär sig ordentligt så är det hur härligt som helst!

Jag har byggt upp en stark positiv energi inom mig och det känns såå bra!
Livet blir vad man gör det till och från och med nu så kommer jag att leva ett fantastiskt liv!

Jag hade nationellt prov i engelska B idag, det gick bra. Inte speciellt svårt.
Sen kom älsklingen och plockade upp mig och vi åkte och handlade lite mat. Det blir kebab till middag. Jättegott!

Det är massor kvar av den här dagen så mina planer för dagen är:
Läsa i The Secret
Börja julpynta(jag kan inte hålla mig längre)
Spela lite GH3
Plugga matte(prov på tisdag)
Se på BSF och Heroes

En helbra dag med andra ord!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: