Bjuden på middag igår

2007-10-07 / 19:14:22

Jag, älsklingen och två vänner var bjudna på middag i Boden igår. Det var mycket trevligt! Jättekul faktiskt! Det började bra med grillad fläskfile och potatisgratäng MUMS, och slutade i en spritorgie som pågick till efter 3 innan vi vinglade ut till en taxi som tog oss hela vägen hem till Luleå. På vägen hem fick jag titta med ett öga i taget så att jag inte såg dubbelt, HAHA!
  
Så när jag vaknade idag(11:30) så kände man sig väl inte direkt 100procentig, men jag mådde bättre än förväntat, så det var ju bra! Pojkvännen åkte iväg och köpte pizza till frunch GOTT! Har haft en stark spritånge-andedräkt större delen av dagen, men nu börjar den äntligen avta.

Resten av kvällen är upplagd såhär:

TV, film, ostkrokar och mys i soffan!

Over and out!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: