Ranking the TVprogrammen

2007-10-15 / 09:42:57
Jag har gjort en lista på dom SÄMSTA tvprogrammen som sänds just nu:

1. RANKING THE STARS - En kommentar känns överflödig
2. TOP MODEL(Sverige) - Mesiga modeller och en programledare som försöker härma orginalet Tyra Banks
3. ALLT FÖR BYN -  Bybor kan vara charmiga men programmet är totalt ointressant, jag diskar hellre
4. IDOL EFTERSNACK(TV 400) - Såg 20 minuter av detta program i fredags innan jag gav upp. En intervju med ROB n RAZ!?! Kan ni inte komma på något bättre???
5. FREDAG HELA VECKAN - Hey Baberiba var bättre helt enkelt


Vad ska jag säga? Sanningen är den att mitt liv är inte mer spännande än såhär... Jag ser på TV på kvällarna. Jag måste ta mig i kragen och börja leva...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: