Go Kväll

2008-04-03 / 19:36:29

Jobbat 4 dagar och hatar redan mitt jobb, det är ju kul.

Graviditetsuppdatering
Illamåendet har ju försvunnit helt. Men nu har jag börjat bli lite GLUPSK istället. Det är inte det att jag äter ofta men när jag väl äter så slafsar jag i mig maten som en gris. Portionerna har blivit större dessutom. Och jag har börjat äta mycket frukt! Jag älskar frukt! Men under illamåendeperioden så ville jag inte ha... varken frukt eller grönsaker. Favoritfrukten just nu är Granny Smith-äpplen(dom gröna och sura). Annars brukar ananas(färsk då såklart) ligga 1:a på topplistan.

VILKEN ÄR DIN FAVORITFRUKT?

Kommentarer!
Postat av: Karro

Just nu - päron!

Kommenterat - 2008-04-04 / 09:34:34  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: