Hej hopp!

2008-04-22 / 15:30:22
Kom hem från jobbet för ett tag sedan... käkade ett gigantiskt stort äpple på bussen som tog säkert en kvart att äta upp. Så nu är det nästan så jag inte behöver någon middag.

I helgen är det vårmässa här i Luleå, såg jag och min älskling ska åka och titta på fredag. Det är roligt att gå på mässa, och man kanske får lite inspiration tills det blir dags att inreda i huset.

Idag är det tänkt att jag ska:
-laga middag
-fila naglarna
-plocka ögonbrynen
-lägga ut cykeln på Blocket
-deklarera
-vattna orkideen
-åka till F21 och byta bil med Fredrik

Hoppas jag får åtminstone tre saker gjorda så blir jag nöjd.
Kommentarer!
Postat av: therre

Är vårmässan allmän eller är det bara för företag? Har aldrig fattat det där, men hade gärna gått någon gång. Nu i helgen står jag på loppis.

Kommenterat - 2008-04-22 / 16:25:27
Postat av: Josse

Heeeeeeeeej! Jag är sååå glad över att ha hittat hit! Jag är ditt nya fan:D mer mer mer mer! Puussss

Kommenterat - 2008-04-22 / 19:24:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: