Party med grannarna

2008-08-23 / 22:52:21
Kom precis hem efter att ha grillat och umgåtts med våra närmaste grannar. Vi var väl omkring 14 vuxna och 10 ungar, det var mycket trevligt! Nu ska Fredrik ut på byn med några av dom och gå på pubkväll i byagården... jag stannar hemma, känner mig inte riktigt på partyhumör när man är höggravid och nykter. Så jag ska slappa och kolla lite tv istället. 

Imorgon ska vi till Överkalix över dagen och hjälpa mamma och pappa att lägga grund till deras framtida inglasade uterum. Får se om vi kanske sover över en natt också när vi ändå är där. 


UPDATE:
På morgonen när jag vaknade hade jag fått sms av Nathalie som skrev att dom fick sin dotter Nova inatt. Jättegrattis till dom! Och vilken överraskning det måste ha varit för dom var helt säker på att det skulle bli en kille. Jag har hela tiden trott att vi ska få en kille också men nu vågar jag inte tro det längre... man vet aldrig vad det blir.  =)

Första sparken i revbenen fick jag också nu på morgonen. Det kändes! Men det hör graviditeten till....  ;)
Kommentarer!
Postat av: Karro

Haha! Vad roligt med en äkta pubkväll på byn :) Låter som värsta 'hem till gården' ju!

Kommenterat - 2008-08-24 / 20:18:04  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är utmanad.. IGEN!

Kommenterat - 2008-08-25 / 12:38:34  | URL - http://alexgumman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: