2 månader

2008-12-08 / 12:06:43
Idag är det 2 månader sedan Texas kom till oss. Dessa 2 månader har varit den bästa tiden i mitt liv och jag förstår inte varför vi inte skaffade barn tidigare? Att ha en liten bebis som är hälften mig och hälften mitt livs stora kärlek är något som är så enormt vackert och fantastiskt. Den kärlek som jag känner är inte av denna värld!
För 2 månader sedan så fick jag vara med om det största mirakel en människa kan uppleva, världens vackraste lilla barn lades upp på mitt bröst... Den lycka och kärlek som jag känner är så stark och äkta. Att få ett välskapt och friskt barn är allt man kan önska sig och lite till.

Så vad önskar jag mig i julklapp?
Absolut ingenting, för jag har redan allt man kan önska sig...


Kommentarer!
Postat av: Hanna

kan inte annat än hålla med! suerfin bild förresten!

Kommenterat - 2008-12-08 / 16:14:31  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så fina :)

Kommenterat - 2008-12-08 / 21:10:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: