Dan före dan före dagen D

2008-12-22 / 23:07:49

Jag lägger ner dagens hiss & diss och kör veckans hiss & diss istället som Sofia ( www.thedream.blogg.se) gör. Varje kväll har jag problem att komma på vad jag ska skriva... speciellt vad jag ska dissa så det får vara.

Idag har jag bakat tårta igen, prinsesstårta som Fredrik ska ha med till grabbarna på jobbet imorgon. HELT hemmagjord förutom marsipanlocket då, det ids jag då inte kavla ett eget. Men tårtbottnarna, sylten och vaniljkrämen gjorda jag. Leila Lindholms vaniljkräm till och med. Behöver jag ens nämna att den var grymt god?

Nu ska jag smyga in i sovrummet och se om Fredrik lyckats söva Texas... inte så troligt eftersom klockan bara är 23, men man kan ju alltid hoppas!




Kommentarer!
Postat av: Marie

Men hur gott lät inte det då? Du är som en riktig liten hemmafru där ute på landet som bakar en massa goda grejer till din man. :)

Kommenterat - 2008-12-23 / 12:50:06  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: