Det funkar!

2008-12-12 / 18:23:32
Nu fungerar nätet(uppkopplingen) som det ska igen, bra! Så vad har hänt sen det slutade funka på onsdag eftermiddag? Här kommer en uppdatering:

Onsdag
Jag och Texas tänkte ju då åka in till stan och träffa Fredrik för att handla julkappar och sedan åka och hälsa på hos Aro och Karro men så blev det inte... Texas var grinig och ledsen så jag ville inte åka iväg med honom när han var missnöjd ,så Fredrik fick handla julklappar ensam.
Och just denhär dagen då jag behövde ringa för att tala om för Fredrik att vi inte kunde komma ja då går det inte att ringa! Typiskt...

Torsdag
På eftermiddagen då Fredrik kom hem från jobbet så åkte vi och köpte material till bastu-bygget. Sen åkte vi till Max och köpte middag, och vad händer? Självklart vill Texas äta middag samtidigt som oss så det var bara att "plocka fram" maten. Så där satt jag(i bilen som tur var) med hamburgare i ena handen och Texas i andra haha! Men det gick faktiskt jättebra. Och efter att ha ätit upp precis hela mitt Ultimate Cheese-mål så kände jag mig inte ens mätt!?! Vad har hänt med mig? Jag brukar för det första aldrig orka ett helt mål och jag brukar ju alltid bli sjukt mätt när jag äter på Max... Jag kommer att bli en tjockis, vänta bara...
Texas är pigg som en mört på kvällen/natten och somnar inte förrän 01:40 busunge!

Fredag
Hela familjen åker och handlar mat efter amning och frukost. På eftermiddagen åker Fredrik och jobbar och Texas tar en tupplur. Och då passar jag på att koka knäck...


Mmm känner ni vad gott det luktar?  ;)


  
Dom blev jättegoda! Perfekt sega.



Ikväll ska vi se på IDOL-final, inte så jättespännande eftersom man redan vet vem som kommer att vinna. Sen ska vi göra en sak till men det är hemligt.  =) 
Kommentarer!
Postat av: erica

Spännande med hemligheter ;b ..

Kommenterat - 2008-12-12 / 18:40:39  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Catti

Mumms! Jag ska göra knäck här någon dag.. Men jag äter ju upp allting så fort så det är nog bäst jag sparar det till veckan innan jul ;)

Kommenterat - 2008-12-12 / 23:39:11  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: