Hemma

2008-12-07 / 20:40:13
Nu är vi hemma igen... såå skönt!

När vi åkte från Överkalix så for vi direkt till Fredriks mamma och pappa och åt middag. Sen handlade vi lite mat innan vi äntligen kom hem. Alvik var kallt... -23, och huset var också kallt så vi tände på en ordentlig brasa.

Jag har köpt hem lite grädde och sånt för jag har tänkt göra lite julgodis. Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska göra knäck eller mjuk chokladkola? Eller både och.  ;)
Kommentarer!
Postat av: Nath

Duktiga herren :)

Vi är ju sjuk hela familjen, Nova har varit rikigt dålig men börjar vara på bättringsvägen, hon har fått Bricanyl så att det ska öppnas lite så hon kan andas och kunna hosta upp allt slem hon har. Nåväl, när hon blev bättre så fick ju såklart jag ögoninflammation och Magnus är sjuk och blir hemma idag iaf,.

Förstår att det är jobbigt, Magnus är ju borta massvis nu med bortsett från idag såklart! :) Han är ju i skellefteå hela veckorna. Men pengar måste man ha, så är det väl bara!



Vad gör ni nu om dagarna då? :)

Kommenterat - 2008-12-08 / 06:15:37  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Catti

Jag vet inte vad jag ska göra för julgodis jag heller ännu.. Har samma funderingar som du. ;) Men jag vet att om jag gör godiset nu i dagarna kommer allt vara slut på en gång också. :D

Kommenterat - 2008-12-08 / 08:47:31  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: