Julstämning

2008-12-10 / 12:40:50


Jag och Texas sitter i soffan och myser och lyssnar på www.julradio.se
Jag älskar julen och allt som har med julen att göra! Pyntet, glittret, maten, glöggen, musten, myset, pepparkakorna, gemenskapen, musiken, knäcken... listan kan göras lång.

När Texas sover lunch ska jag sminka mig och koka chokladkola. Och sen vid halv 5 tiden ska vi möta Fredrik på stan. Då ska vi köpa julklappar och dopkläder samt äta middag på någon restaurang(eller typ Max haha). Och efter det ska vi åka till Bergviken och hälsa på Aro och Karro. Så fullt upp med andra ord!  =)

Ha en bra dag vänner!



Kommentarer!
Postat av: Catti

Låter som en helmysig dag ju! :) Hade jag inte haft så stor mage hade jag också behövt göra en sväng på stan men jag fryser nog ihjäl om jag ska ge mig ut och gå till stan (även om det nu inte är så jättelångt från Bergviken) med jackan vidöppen. :S

Kommenterat - 2008-12-10 / 13:01:43  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: josse

en vecka kvar!!!!! längtar som tusan! Julen e mysig!

Kommenterat - 2008-12-10 / 22:21:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: